Vierailuluennot

Katso HELBUSin viimeaikaiset vierailuluennot alta!

Mika Anttonen yrityksen kasvattamisesta

Forbes- lehden miljardöörilistalle yltänyt yrittäjä Mika Anttonen kertoo miten hän kasvatti St1 yhtiönsä liikevaihdon nollasta kahdeksaan miljardiin euroon.

Tanja Piha – Miten johtaa myyntiä ja myyntityö ammattina

Greenstepin Head of Sales and Chief Inspirational Officer Tanja Piha kertoo myynnin johtamisesta ja myynnistä ammattina. Esityksessään Tanja kertoo myös miksi erityisesti naisten kannattaa hakeutua mahdollisimimman aikaisin tulosvastuullisiin tehtäviin.

 

Ville Tolvanen

Ville Tolvanen on henkilöbrandayksen edelläkävijöitä Suomessa. Ville päätti kokeilla henkilöbrändaystä itseensä ja tulokset olivat erinomaisia. Kokeilun tuloksena Ville on mm. voittanut Markkinointi & Mainonta lehden mainetutkimuksen. Viestinnän ammattilaiset puolestaan valitsivat hänet somen vaikuttavimmaksi henkilöbrändiksi ja Tivi listasi Villen 100 suomalaista it-vaikuttajaa listalleen.

 

Professor Emeritus William D. Danko: Miten miljonäärit oikeasti tulivat miljonääreiksi

William D. Danko on amerikkalainen tutkija ja emeritusprofessori, jonka kirjoittama The Millionaire Next Door pysytteli New York Timesin best seller listalla kolme vuotta. Kirja perustuu Dankon ja hänen kollegansa Thomas J. Stanleyn tekemään tieteelliseen tutkimukseen siitä, miten amerikkalaiset miljonäärit ovat todellisuudessa keränneet varallisuutensa. Tutkimuksen tulokset ovat lievästi sanoen yllättäviä. Ensinnäkin tyypillistä miljonääriä ei Dankon mukaan pysty tunnistamaan tämän vaatetuksesta, autosta tai elämäntyylistä.

”Nämä ihmiset eivät voi olla miljonäärejä! He eivät näytä miljonääreiltä, eivät pukeudu kuin miljonäärit, eivät syö kuin miljonäärit, eivät käyttäydy kuin miljonäärit – heillä ei ole edes miljonäärien nimiä. Missä ovat ne miljonäärit, jotka näyttävät miljonääreiltä? ”

Rahastoyhtiön johtaja seurattuaan miljonäärien fokusryhmähaastattelua.

Max Seeck

”Vientiin tähtäävässä dekkarissa täytyy olla sarjamurhaaja, naispäähenkilö ja lunta.” Max Seeck piti huippukiinnostavan vierailuluennon urakehityksestään markkinoinnin ammattilaisesta suosikkikirjailijaksi. Hän kertoo mm. miten hän kirjoitti esikoisteostaan kaksi vuotta ja lähetti käsikirjoituksen kustantajien nettisivuilta löytämiinsä sähköpostiosoitteisiin ja sai ensimmäisen myönteisen vastauksen kolmessa päivässä. 

Sabri Suby

Sabri Suby on Australian nopeimmin kasvavan digimarkkinointitoimiston King Kongin perustaja. Sabri on kasvattanut King Kongin kuudessa vuodessa nollasta 20 miljoonan dollarin liikevaihtoon. Yritys on auttanut yli 400 eri toimialan asiakkaitaan luomaan uutta myyntiä yli 1,3 miljardin dollarin edestä. (Sabrin yhteystiedot löytyvät täältä.)